Direct contact met uw bezoeker met livechat op je website

Verhoog conversie door directe communicatie

We bieden een tekstuele Livechat aan waarmee u direct contact met uw bezoekers kan hebben.
Dit is bijvoorbeeld handig om bezoekers met een kritische vraag over de streep te trekken en zo uw conversie te verhogen. Een ander voordeel is dat u meerdere chats tegelijkertijd kan voeren, en dus meerdere bezoekers tegelijkertijd kunt helpen.

Livechat werkt voor zowel de bezoeker als voor u erg eenvoudig.
De bezoeker kan gewoon op uw website met u of een medewerker van uw bedrijf chatten en tegelijkertijd door de site heen navigeren zonder dat er enige vorm van installatie nodig is, de chat zit gewoon in uw website.
Voor u is het een programma op een computer die automatisch start en automatisch offline gaat bij afwezigheid.
Mocht er op een moment niemand online zijn, krijgt de bezoeker de optie om een e-mail te sturen (bijvoorbeeld in het weekend).

Probeer het ook eens! Gebruik de chatfunctie op onze website (rechts onder).

We bieden een compleet pakket met uitleg, installatie en configuratie aan.

De functionaliteiten van de Livechat

Chatten met bezoekers
Met de Livechat kunt u realtime bezoekers bekijken in een dashboard om vervolgens met hen te gaan chatten. Dit zorgt niet alleen voor een betere service voor de klant, maar ook voor meer klantcontact. Vooral proactief chatten zorgt voor meer klantcontact; dit is het sturen van een begroeting naar de websitebezoekers waardoor zij op de hoogte worden gebracht van de mogelijkheid om te chatten. Om deze benadering wat persoonlijker te maken is het mogelijk om een profielfoto toe te voegen.

Uit de database resultaten van Frankwatching blijkt dat maar liefst ruim 80 procent van de chats is gestart vanuit de proactieve begroeting tegenover minder dan 20 procent door de bezoeker zelf. Het is dus van belang om ook zelf proactief bezig te zijn met de Livechat.

De bezoeker heeft bij het starten van een chat de mogelijkheid om een open call te maken of een specifieke operator uit te kiezen waarmee gechat gaat worden. De operator kan ervoor kiezen om bij het binnenkrijgen van een bericht een notificatie of geluid in te stellen om de bezoeker zo snel mogelijk te helpen. Daarnaast is er ook een mogelijkheid om een bot automatisch te laten reageren op een bericht van de bezoekers waardoor de reactietijd versneld wordt.

Chatten met collega’s
Naast het communiceren met websitebezoekers, kan er met de Livechat ook gecommuniceerd worden met interne contacten. Zo kan er onderling gechat worden tussen operators om de interne communicatie binnen een bedrijf te vereenvoudigen. Voor de operators is het mogelijk om een groeps-chat aan te maken, een chat naar een operator door te sturen en belangrijke chats/contacten vast te pinnen. Daarnaast kunnen zij niet enkel tekst sturen, maar ook smileys, attachments, auto-links voor websites en e-mailadressen. Dit laatste kan overigens ook naar de bezoekers.  

Overige functionaliteiten
Naast de mogelijkheid om met bezoekers en met collega’s te chatten, beschikt de Livechat nog over andere handige functionaliteiten zoals auto-updates voor de applicaties, aanwezigheids-detectie op pc-applicatie en aanwezigheids-rooster in mobiele applicatie. 

Ook hebben de operators inzicht in de statistieken zoals responstijd en de gemiddelde duur van een chat. Zo kunnen de prestaties effectief verbeterd worden zodat het klantcontact beter wordt. 

Kosten

Opstart tarief van €40,-, plus eventueel €80,- als u het chatvenster aangepast wil hebben naar uw huisstijl. Daarnaast kost het €15,- per operator per maand.

Een operator is iemand die de chat beantwoordt, meerdere operators is handig bij meerdere afdelingen.
Hierbij geldt maximaal 2000 gesprekken per maand, en prijzen gelden per website/domein.

Interesse? Mail of bel ons!

Livechat op website

Is uw interesse gewekt?

en wilt u vrijblijvend meer weten of advies over live-chat op uw website? Vul dan het formulier in of bel 0183 66 45 35.

Ja, bel mij voor een afspraak

Privacy

Sinds 2000 hebben De Webmakers meer dan 600 projecten voor meer dan 500 klanten opgeleverd

Kies ook voor ervaring en professionaliteit

Om jouw bezoek aan onze website nóg makkelijker en persoonlijker te maken zetten we cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) in. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou verzamelen en jouw internetgedrag binnen (en mogelijk ook buiten) onze website volgen. Met deze informatie passen wij en derde partijen content of advertenties aan jouw interesses en profiel aan. Daarnaast is het dankzij cookies mogelijk informatie te delen via social media. Lees hier meer over in onze Privacy- en cookieverklaring.